تاريخ : شنبه بیست و هفتم آبان ۱۳۹۱
(قصه ی پرواز من و بولون )
و یادش بخیر
چه دل انگیز بود وقتی که بچه بودیم.
و "بولون" از آسمان ده من رد میشد. من و بچه های ده همه با
" قیرو قر " واسه بولون دست تکان میدادیم و بولون بی توجه به فریاد های
ما به پروازش ادامه میداد. وچه بی ثمر فریاد های ما.
گرچه بولون با پروازش همه جا را می بیندو به همه دنیا سفر میکند.
امامن با
فکرکردن به ده در خیالم به ده مان پرواز میکنم.و همه دنیا رو میبینم...
برتری من نسبت به بولون اینه که هم روی زمین هستم هم تو
آسمان...
جسمم روی زمین فکر و روحم در آسمان...
به قول سهراب
که میگفت: ( هرکجا باشم.باشم آسمان مال من است.)
من هم میگویم هر کجا باشم . باشم در فکرم . هم زمین و هم آسمان مال
من است...
جعفر چگینی
ارسال توسط مجيد كوگير چگيني
آخرین مطالب
